En liten, liten update!

Jag gjorde en deal med mig själv. Om det fortfarande var över 5 unika läsare idag skulle jag skriva ett inlägg. )et visade sig att det var fler än 5 och därför detta inlägg.

Vad har hänt den senaste tiden? Resan till Menorca, skola, jobb och mycket mer är det inte...

Ska försöka fixa upp några bilder på bloggen för nu känner jag att det är dags att skriva lite igen. Man blir ganska rastlös när man inte får skriva. Även om det tar upp mycket tid är det alltid roligt att gå tillbaka och läsa vad som har hänt i sitt liv.

Kameran pajade efter Menorcaresan men några bilder blev det på resan så det ska försöka lösas även om det kanske kommer bli mobilbilder i fortsättningen.

Melvin då? Han växer i mina ögon varje dag. Det som händer mest är väl hans utveckling på talet. Sakta men säkert kommer det fler och fler ord.

Detta var en liten update, förhoppningsvis kommer jag hålla i skrivandet denna gången. Annars får jag lägga in bilder och skriva lite text, så det går snabbt och smärtfritt.

Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Therese

deeeeet var inte igår !! :) Hoppas allt är bra med er. Vill gärna se en bild på melvin för att se hur stooor han har hlivit ! :D prata? :D det känns som att han fortfarande är nyfödd med eran dåliga uppdatering ;D höhö

2010-10-08 @ 18:46:12
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Julia - Aupair i Oslo

Jag har följt din blogg sen Melwin föddes. Skulle gärna se lite bilder på hur stor han har blivit nu ;-)

2010-10-08 @ 20:46:35
URL: http://mittaupairlivinorge.blogg.se/
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Kul att höra ifrån er!! =D hoppas att ni alla mår bra där nere saknar bloggen.

2010-10-09 @ 00:57:22
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: sanna

kul med uppdate=)

2010-10-13 @ 00:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0