Uppdatering!

Taskig uppdatering jag vet. Men hinner inte med att plugga och samtidigt ha lite fritid över. Igår satt jag till exempel och skrev ett arbete till 00.30 och därefter var jag bara sugen på att sova.

Vad har då hänt här hemma? Melvin äter fortfarande inte bra och har dessutom fått feber. Han somnade inte förrän klockan 22.20 idag, om det beror på febern eller annat låter jag vara osagt.

Nu ska jag sova för imorgon blir det upp tidigt för att plugga. Melvin och Sandra kommer nog också vara hemma för om febern håller i sig får det nog bli en mysdag/slappardag.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna - Ur en brunetts synvinkel!

Hallu!

Allt bra med er? :)



Tror det kan vara tänderna som kommer upp?

Barnet äter dåligt, kinkig och feber!

En liten tanke bara.



Hare bra / Anna :)

2009-09-18 @ 10:06:40
URL: http://dannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0