Comeback!

Oj vad tiden går, har inte orkat med ett inlägg på hela veckan. Men den som väntar på något gott....

Tiden har iaf flytit på alldeles för snabbt. Sandra och Melvin är iväg hela dagarna och jag sitter och pluggar. Men har ändå unnat mig några timmar med honom på eftermiddagarna. Efter det är det plugg som gäller igen.

Melvin är så cool nu. Han kan klappa händerna, vinka och pussas. Sedan har han fått rejäl fart i sitt krypande också. Nu kan man inte vända ryggen till innan han är och gör något olämpligt. Det är inte konstigt att han somnar om kvällarna så aktiv som han är.

Melvin har även lyckats med en bedrift till. Han lyckades stå själv i ungefär 10 sekunder en dag när Sandra och han var iväg. Inte konstigt att han hittar balansen då han ställer sig upp hela tiden här hemma, med stöd.

Nu har jag installerat bildprogrammet och slänger upp ett antal bilder här istället.



Nu ska jag snart hämta Sandra och Melvin för det är babysim idag. Sedan ska vi lyxa till det med lite fin mat och kanske en film ikväll. Beror på om Melvin somnar bra. Imorgon ska jag iväg på domarkurs och är borta hela dagen. Så det blir pappafritt här hemma. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emelie & Lukas

Å så söt han är! =D

2009-09-26 @ 12:28:49
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: sanna

Melvin är verkligen jätte lik dig=)

2009-09-28 @ 10:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0