Keep `em coming!

Jag vill inte sitta här och beklaga mig för att jag inte skrivit på ett par dagar. Ibland känns vissa saker viktigare än annat och nu har jag verkligen fått prioritera. Har suttit och pluggat till 1-2 varje natt nu de senaste dagarna så att blogga när ögonen går i kors orkar jag inte. Nu är det som det är och det får vara så.

Melvin har börjat piggna till lite nu även om han inte är helt återställd. Vi fick hoppa över babysimmet idag. Tråkigt att det ska bli så men det är samtidigt inte kul att gå dit med en sjuk kille. Inte för oss, honom eller de andra. Virus har en förmåga att fastna på allt och alla.

Melles ätande är påväg att bli bättre det också. Det kan ju ha varit en dipp nu eftersom han är sjuk. Men när han är pigg är han väldigt rolig. Han kan nästan vinka helt själv nu. Vi försöker lära honom. Så varje gång jag går säger jag hej då och vinkar. Så får hoppas han kan vinka snart, haha.

Nu ska jag sova. Lägger in lite bilder imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Stackarn :-( Hoppas han kryar på sig. Det var faktiskt många som var borta igår både i er och vår grupp.

2009-09-19 @ 10:08:01
URL: http://wilmaochemilia.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vill bara säga att jag tycker de e coolt att du orkar både vara småbarns pappa och heltidsstudent.. kan inte vara lätt i alla lägen=)

2009-09-21 @ 11:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0