Äntligen hemma!

Jag har ju som sagt varit på domarkurs i helgen. Är riktigt nöjd om jag får sammanfatta helgen, både med resultaten av testerna och med utbildningen. Men det var riktigt skönt att få komma hem igen.

När jag kom hem satt Melvin vid matbordet med Sandra, Emmelie och Bibbe. Precis när jag tog klivet in kom en katt springandes och skrek på mig. När jag sedan träffar Melvin får jag ett leende. Jag kanske var lite saknad ändå. Så vi busade här hemma tills det var dags för lite bad. Otroligt skönt att få bada med Melvin. Hade längtat hela helgen att få vara med honom så det var inte fel att ta ett bad med honom. Först lekte han med sina badankor. När han tröttnat på det satte jag på kranen. Då försökte han greppa strålen (vilket inte gick alltför bra). När han sedan var klar var det en trött Melvin vi tog upp från badet.

Gröten stod på bordet och Melvin åt nästan allt. När han var klar skrek han av trötthet. På med pyjamasen och så sa vi godnatt. Det räckte med att jag la honom i sängen för att han skulle somna. Det enda han behövde var sin snuttefilt, sedan somnade han på 5 sekunder. Otroligt skönt med såna läggningar.

Nu på kvällen har jag packat upp alla kläder jag hade med mig och tvättmaskinen blev klar för en bra stund sedan. Kanske dags att hänga upp tvätten nu innan man går och lägger sig.

Imorgon är det sång för Melvin och Sandra. Själv har jag lite skolarbete som ska tas igen. Så imorgon blir det stenhårt plugg. En annan tråkig sak är att vi halkade ner till 6an i fotbollen i helgen. Riktigt tungt får jag lov att säga.

Men nu blir det att hänga upp tvätt innan jag kryper till kojs. Godnatt och hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mrawen

Var med och gissa datum!



Min ofödda son har BF den 21 Okt, men mycket kan hända!

Var med och gissa på:



http://mrawen.blogg.se/2009/september/gissa-datum.html

2009-09-28 @ 15:37:04
URL: http://mrawen.blogg.se/
Postat av: Emelie

tråkigt att ni halkade ner. vilket lag är det du spelar i? du verkar vara en kanonpappa till lille melvin :) roligt att läsa!

2009-09-29 @ 00:24:13
Postat av: Daniel

Spelar i Fridlevstad (www.fridlevstadgoif.se)



_Roligt att du tycker så ;)_

2009-09-30 @ 22:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0