Vad tiden går fort!

Det blev inget inlägg igår kväll. Hoppade över det och gick och la mig tidigt istället. För igår kväll var jag hur trött som helst.

Dagen började med lite plugg och sedan åkte jag, Melvin och Sandra hem till mina föräldrar och åt middag. Mycket gott som vanligt när man äter borta. Efter det åkte vi hem för att tanka Melvin fylld med mat.

Sedan tog jag Melvin ut på en promenad. Vi mötte upp med Robin K för en promenad. Vi gick ut till dragsö och väl där visade han mig nappträdet. Ett träd som barn hänger upp sina nappar i när dem blir för stora. Sedan gick vi igenom trollskogen hemåt igen. Efter vi har kommit fram till Robins lägenhetsområde satte vi oss och bara pratade en stund. Hur skönt som helst i kvällssolen.

När vi sagt hej då kollade jag på klockan. Vi hade varit ute och gått i ungefär 2,5 timmar. Tiden gick alldeles för fort men jag tyckte vi hade hur trevligt som helst.

Idag är det plugg som gäller sedan skola och sedan ännu mera plugg. Man får njuta de dagarna man är ledig istället. Det hade varit hur skönt som helst om man klarat av de två tentorna nu direkt så slipper man gå att oroa sig i sommar över det.

Förövrigt är det strålande solsken ute så kanske går ut och sätter mig med böckerna. Ha en trevlig dag och hoppas ni hade en mysig helg!


Kommentarer
Postat av: Hannele - Gravid&Lycklig

Hej!

Måste bara säga vilken söt son ni har ^^

Jag blir verkligen avis, själv 9 dagar kvar till bf och det känns som en evighet kvar :P



Kraaam

H

2009-05-25 @ 20:10:37
URL: http://hanneler.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0