Möblering!

Nu när man ska sätta sig ner och summera dagen så snurrar alla bokstäver. Jag/vi har liksom uträttat så mycket idag så jag vet inte vart jag ska börja.

Dagen började iaf lite småtrevande och satte mig ner med ett projektarbete en stund. Sedan när vädret var så fint åkte vi och kollade fotboll en runda. Det var lite tråkigt att det blåste för annars var det kanonvarmt. Sedan kom vi hem och åt lite och fixade med tvätten då det är tvättdag.

Sedan fick vi ett ryck och började göra iordning till lilleman. Så nu fick jag inte behålla mitt datarum längre utan allt åkte bort till förmån för Melles alla grejer. Vi hittade ändå en riktigt bra plats till datorn ändå så jag är hur nöjd som helst. Och resultatet av hans rum blev väldigt bra. Det återstår några saker innan allt är fixat men vi har kommit en bit på vägen.

Men hursomhelst blev vi jättenöjda över resultatet.

När jag började skriva var det meningen att jag skulle skriva ett snabbt inlägg för att sedan gå ner och hämta tvätten. Men sen tipsade fredrik mig om att Jackass 2 gick på 4an. Så nu har jag fastnat framför den. Ska väl snart gå ner och hämta tvätten så jag får det gjort också.

Jag hittar inte kameran så det får bli lite bilder imorgon istället. Nu får jag se vad som händer! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0