Tand var det här!

Mitt skrivande lyser med sin frånvaro, lite trist men vad ska man göra? Ber om ursäkt för detta.

Dagarna som går är  fyllda med pluggande. De som blir drabbade blir givetvis familjen. Hade ändå varit skönt att klara tentorna nu så att man bara kan njuta av sommaren sen.

Idag kan jag stolt presentera att Melvin fått sin första tand! En vit liten tand syns nu i munnen på honom. Vi trodde ju som sagt att det var en tand på g, men det visade sig att det inte var på samma ställe. Men nu är iaf tanden ute och förhoppningsvis fortsätter han vara lika glad som vanligt.

Han har kommit in i en period som är helt underbar nu den lille mannen. Han skrattar och är bara allmänt go. Det är så härligt att spendera sin tid med honom. Det ger verkligen mig något, något som är så svårt att förklara.

Igår spenderade jag kvällen med att se champions league finalen på o'learys. Mycket fint sällskap och en bra match. Kunde knappast bli bättre.

Sedan har Melvin testat på hur det är att smaka gröt idag. Han verkade gilla det och nu återstår det att se om han sover bättre på nätterna och lite längre på morgonen. Hade inte varit dumt att få sovmorgon till minst klockan 7 iaf.

Nu ska jag sova för imorgon väntar en ny dag med nya möjligheter. Imorgon lägger jag upp lite bilder igen.

Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Emelie med sonen Lukas

Haha snacka om att jag har det lyxigt då att min plutt sover 10 - 12 timmar för natten! Eller matuppehåll kommer ju men då vaknar han ju inte utan bara äter å sover =D

2009-05-30 @ 00:10:58
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0