Freitag!

Fredag kväll, klockan är snart läggdags. Det är då man sitter och funderar lite över dagen som varit. Innan man börjar skriva har man tusen grejer att skriva om, men när det väl kommer till kritan är huvudet helt tomt. Alltid samma sak och jag vet inte riktigt vad det beror på.

Dagen har varit rätt slapp, lite plugg, matlagning och tvättning. Idag har det gått relativt smidigt med tvätten för annars brukar det vara riktigt segt.

Blev faktiskt omnämnd i tidningen idag efter matchen igår. Roligt när sådant händer för det är inte speciellt ofta. Så där fick jag en anledning till att vara glad idag.

Nu på kvällen har morbror Rasmus varit här. Vi har spelat wii och lite poker.

Melvin har varit rätt go idag, han ligger och pratar väldigt mycket nu. Hans röstläge har även förändrats och det är inte lika pipigt längre. Han har nog hamnat i målbrottet skulle jag tippa på (med glimten i ögat).

I helgen väntar det dop och konfirmation. Även lite fotbollsträning ska det bli. Så nu ska jag återgå att vara lite social med rasse. Godnatt på er!

Ps, tack för alla tips om dagis!


Kommentarer
Postat av: Karin (Albins mamma)

Ja precis, absolut!



Ja tack detsamma :)

2009-05-16 @ 00:11:46
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Hejsan, hur ser kvällen ut? Ska du se Eurovision Song Contest ikväll? Vem tror du vinner i så fall?

2009-05-16 @ 18:48:15
URL: http://supermum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0