Usch!

Jag känner mig inte alls i form. Varken idag eller igår. Igår somnade jag nog vid 22.00 ungefär, framför teven. Då är man verkligen inte pigg, jag brukar ju vara uppe alldeles för länge i vanliga fall.

Nu går jag in mot gråare tider. Det börjar osa tenta här hemma och jag kryper liksom in i mig själv under dessa tider. Det behövs verkligen plugga till denna tenta som kommer för den kommer bli svår misstänker jag. Hade varit skönt att inte ha något efter sig efter första året.

Idag blir det match, hoppas jag piggnar till lite också. Hade varit roligt att spela när vi vann förra matchen. Är en sån härlig stämning i laget nu.

Nu ska jag fortsätta plugga, annars kommer jag aldrig hinna. Återkommer lite senare!


Kommentarer
Postat av: Sessan

Lycka till på tentan!

2009-05-19 @ 19:32:59
URL: http://sessansally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0