Söndag = slappardag!

Vet ni vad som är väldigt bra med söndagar? Jo, det ska jag tala om. Man behöver inte lyfta ett finger utan att ha dåligt samvete. Så idag har vi bara tagit det lugnt här hemma. Dock började jag dagen med att gå ut och gå en lång runda med lilleman. Första gången jag ensam gick ut med honom. Det  var väl på tiden.

Sedan har det varit myspys här hemma. Slängt skräp, plocka iordning och kollat på tv. Mjukisbrallorna på och allmänt soft. Önskar nästan det var söndag lite oftare.

Imorgon blir det skola för min del och lite jobbandet med vårat arbete. Återkommer med något roligt imorgon istället.


En bild säger mer än tusen ord!


Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Skönt att ta det lugnt ibland

2009-05-04 @ 19:22:15
URL: http://supermum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0