Ojojoj, som vi har längtat!

Hej och hå, nu sitter jag här lite trött en torsdagskväll. Denna dagen har faktiskt varit en av dem bättre på länge. VI började dagen med att ligga kvar länge i sängen alla 4. Melvin, Sandra och jag i sängen och sedan låg Molly i Melvins säng. Vi har verkligen inte haft en sådan morgon sedan Melvin föddes tror jag. Kvart i 12 åt vi frukost, kanske lite sent men otroligt skönt.

Sen busade jag och Melvin lite så att killen blev helt slut. Då gick vi in och la oss igen. Det räckte med att jag la han i sängen så var han halvvägs in i drömmarna. Efter jag fått honom att somna pluggade jag lite och Sandra gjorde mat. Idag testade vi en ny rätt som innehöll kassler. Resultatet blev mycket bra och det smakade ljuvligt.

Efter maten tog Sandra med Melvin ut på en promenad och jag diskade och pluggade lite till. Sedan kom min mamma på besök, vilket var lite olyckligt eftersom Melle var ute. Men det hindrade inte henne från att stanna och prata lite.

Efter det åkte jag på match. Efter noll poäng efter de fyra första omgångarna behövde  vi verkligen en seger. Laget idag gjorde en riktigt bra match och vi vann tillslut med 3-0. Härligt var bara förnamnet och jag hoppas vi fortsätter spela lika bra på tisdag.

Nu är det snart sovtajm men innan det ska jag som sagt svara på lite kommentarer och lägga upp lite bilder. Imorgon väntar en ny fredag och det är ju som sagt inledningen på helgen. Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0