Nu ska här rivas!

Min dator har fått virus och har nu installerat om den, så nu är den fit for fight igen.

Dagen har spenderats upp i Sandras mormors stuga. Där röjde vi lite och passade även på att ta bort deras lekstuga. Jag, Rasmus och Emil körde hårt med släggorna och efter vi var klara var det inte mycket kvar. Eller rättare sagt ingenting kvar. Bilder på det laddas upp imorgon.

Efter vi var klara blev det bråttom hem eftersom jag skulle träna. Vilken bilfärd det blev hem. Med gasen i botten kom vi upp i 97 km/h. Ojojoj, det är snabbt det. Men hem kom vi, välbehållna kan tilläggas.

Nu ikväll har jag ägnat min lediga tid när Melvin sov till att fixa datorn. Jag tror och hoppas den är fixad nu. Ska lägga upp lite bilder imorgon och svara på en kommentar jag fått.

Nu måste jag sova  för imorgon väntar det tentaplugg! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Verkligen irriterande med virus på datorn...

2009-05-22 @ 09:48:45
URL: http://supermum.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0