Melvin - den goa killen!

Ännu en dag fylld av pluggande. Men på något sätt känns det otroligt bra. Jag vill verkligen inte misslyckas med dessa tentorna, det hade varit bedrövligt!

Efter jag var klar med pluggandet busade jag med Melvin. Det är så roligt att busa med honom nu, han är liksom med på allt och ler hur mycket som helst. Eftersom vi köpt en ny nappflaska testade jag den med honom idag. Med sin förra ville han inte alls samarbeta med mig utan ville bara skrika. Denna gången fungerade det bättre, även om hälften kom utanför så var det inget gnäll från hans sida. Han höll sig faktiskt på ersättningen i ungefär 3 timmar.

Sedan kom det folk och tittade på lägenheten idag. Så vi får se om de är intresserade av den någon annan dag.

Efter att ha suttit inne hela dagen var det ganska skönt att komma ut och träna lite.

När jag kom hem blev det lite mackor och tv i form av desperate housewifes. Mysigt att sitta och prata lite med Sandra innan hon går och lägger sig.


Här är de senaste inköpen till Melvin.

Lilleman växer så fort och passar numera i strl 68. När vi upptäckte att han hade den storleken blev det panik eftersom vi knappt hade några kläder alls i den storleken. Men nu har vi utökat garderoben för honom lite.

Sedan har jag bilder på Melles lekstund med Wiggo, dem träffades igår.

2 goa killar!

Nu blir det sängen för imorgon väntar det som sagt ännu mera plugg! Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0