Kosta Outlet!

Det har varit mycket shopping de senaste 2 dagarna. Igår åkte vi upp till Kosta Outlet och shoppade. Första gången där för mig och det var hyfsat. Inte bra och inte dåligt, utan något mitt emellan. Det första vi gjorde var att åka upp till polarn och pyret för att fynda lite. Där vi rätt mycket grejer till Melvin, och dessutom fick han ett par solglasögon på köpet (som han förövrigt var stentuff i). Efter det blev det matdags för Melvin, shopping är jobbigt även för honom.

Han har kommit på att om han gnäller för mycket i vagnen så plockar hans curlingföräldrar upp honom. När han är uppe i famnen är han tyst och bara tittar. Men lägger man han i vagnen blir han jättegnällig. 3 månader och han vet redan hur han ska göra.

Sedan tog jag och Sandra en tur på våra avdelningar. Det enda vi hittade var en tröja till mig. Så denna shoppingresa blev en resa där vi mest köpte grejer till Melvin. Men det är han värd eftersom han var jätte duktig, det var inte mycket gnäll från hans sida.

När vi kom hem lagade vi mat och sedan åkte jag och spelade match. Det blev inte en vinst denna gången heller men någon gång måste förlustsviten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0