Kampen fortsätter!

Nu är hela helgen avklarad. Denna dagen var inte fullt så spännande som den var igår. Idag har det varit relativt lugnt på kvällen som det oftast är här hemma. Jag har tränat, fiskat och busat med Melle.

Han hade varit lite knölig mot mamma Sandra men när jag kom hem skrattade han och var faktiskt ganska lugn. Så det var inga större problem med hans sovtajm idag.

Min medverkan i mustasch-kampen fortsätter. För tillfället ser jag väldigt löjlig ut och är egentligen ganska sugen på att raka av det. Morbror Rasmus har redan åkt ut för han rakade sig för ett par dagar sen. Vet inte hur de andra deltagarna har det med "murren" men morfar Kalle har iaf en redig och gedigen mustasch. Min liknar mest en moppemustasch, dvs liten, gles och väldigt ful!

Nu ska jag sova för imorgon väntar det plugg. Drygt 2 veckor kvar till tentorna, och de vill jag verkligen klara så att jag får njuta av sommaren i lugn och ro.

Bilderna är inlagda på datorn och ska om cirka 2 minuter läggas upp på bloggen. Hoppas ni haft en trevlig helg, för det har jag.


Kommentarer
Postat av: madelene

Alla våra lärare håller på med samma sak, förutom de kvinnliga lärarna då vill säga ;D Mustasch-kampen verkar vara inne för tillfälligt

2009-05-20 @ 10:37:04
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0