Helg igen!

Så var det helg igen. Det som stod på schemat idag var konfirmation. Men innan det skulle vi återställa det vi orsakat igår. Mycket grejer och sopor som skulle ut och slängas. Till hjälp kom Bibbe, Emmelie och Rasmus. Bibbe fick vara barnvakt, något han verkade gilla.

Barnpassning kan ta på krafterna!

Bibbe tog ansvaret för lilleman och båda verkade trivas tillsammans då de somnade väldigt gott. Sen röjde vi upp och gick för att köpa glass. Med på den färden var även Elias och Louise. Det blev inte glass från glassiären men från mix. Dock var den inte hälften så god som glassen från glassiären.

Sedan åkte jag på konfirmationsfest. Sandra och Melvin fick gå ut och gå en runda, Melvin har nämligen varit väldigt kinkig idag och inatt. Det var Peter, min kusin, som hade konfimerats. Väl där åt jag god mat och en underbart god tårta. En tårta med passionsfrukt, den var riktigt god, och en princesstårta som smakade lika gott den.

På kvällen var han lugn och fin Melle och nu ligger han och sover som en stock, det var nog lika bra det. Han har inte sovit jätte många timmar.

Imorgon på morgonen ska jag nog gå en runda med Melle för att sedan sätta mig och plugga. Kanske inte det roligaste på en söndag men det blir nog bra!

Nu ska jag lägga upp lite bilder och sen blir det faktiskt sängen! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: TessanSessan

själv ska man på konfirmation idag :) min kusin ska också konfirmeras :P

2009-05-03 @ 10:34:41
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0