Fredag!

Idag var det äntligen fredag igen. Vi åt en god frukost innan Sandra och Melle gav sig iväg. Jag skulle nämligen plugga inför tentan och då är jag så osocial att Sandra hellre går härifrån. Sagt och gjort pluggade jag en stund för att sedan fixa tvätten, som ännu inte är färdig.

Sedan kom morbror Rasmus en runda också. Vi spelade lite poker och annat här hemma.

Och nu är denna dagen också över. Tiden går för fort alltså. Måste hitta på något sätt att få tiden att gå långsammare.

Sitter och funderar lite här i min ensamhet och jag kommer in på ämnet barn. Alla barn är verkligen olika! Det är det som är så intressant. Jämför man Melle med andra barn i samma ålder så märker man verkligen det. Melvin är lite försiktig och är lite snål med skratten. Medan Melles kompis Alvin skiner upp som en sol så fort man kikar fram. Står det till exempel "från 3 månader" på en produkt kanske barnen är redo innan dem är 3 månader och andra kanske inte är mogna förrän efter 4-5 månader. Detta gör snarare att produkterna rekommenderas från vissa åldrar och man får därför ge det en chans för barnet för att se om dem gillar det.

Bara en liten fundering såhär vid läggdags! Nu blir det sängen för imorgon väntar en ny fotbollsmatch! Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0