Förlust, igen!

Dagarna susar verkligen förbi, man hinner knappt öppna ögonen innan man ska blunda för att sova igen. Thats life, I guess.

Idag har det iaf varit lugnt tycker jag. Dagen började med att Sandra skulle träffa en kompis och gå till en park. När hon kommit en bit på vägen började det ösregna. Det verkligen öste ner så hon fick ställa sig under ett träd och vänta ut det värsta. Sedan ställde dem in det och Sandra gick en runda till sina föräldrar.

Jag fixade iordning här hemma undertiden och åkte och hämtade Sandra när jag skulle spela. Jag lämnade av henne hos min föräldrar så att hon kunde vara där undertiden jag spelade. Både mina föräldrar och Sandra tyckte det var trevligt. Efter förlusten kom jag hem och käkade lite grillat tillsammans med dem.

Efter det hem och ikväll har vi inte gjort någonting. Underbart skönt.

Imorgon ska Sandra och hennes kompis göra ett nytt försök med att ta sig till parken. Då passar jag på att gymma lite med Räven. Nu är jag alldeles för trött för att sitta här. Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Inget roligt när man kommer ut i värsta regnet. Jag råkade ut för det i torsdags när jag skulle hämta Isabella och Filip...



Kika gärna in till mig och ge veckans ros och ris...

2009-05-24 @ 13:10:28
URL: http://supermum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0