Fiske!

Åter hemma igen efter en fisketur med jens, och vilket drag det var. Jag lyckades med att dra upp 7 näbbgäddor! Roligt eftersom jag aldrig fått någon sån innan. Jens var dock ett strå vassare och lyckades tillslut dra upp det dubbla, dvs 14 st. Härligt fiske plus ett härligt väder kunde inte bli annat än ganska underbart.

Nu ska jag faktiskt sova då det är plugg som gäller imorgon. Snart tentadags igen och det gäller att ligga i så att man klarar första året utan missöden. Imorgon ska jag även lägga in lite bilder från Sandras promenad i brunsparken. Sedan har jag massa kommentarer jag inte haft tid att svara på. Och det är känns viktigt att svara på dem också, så det får tas imon.

Nu blir det bingen! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej! Var hittar man så mycket fisk? Tror aldrig jag lyckats få upp en endaste liten firre hahaha. Har iofs inte fiskat så mycket sen jag flyttade hit :)

2009-05-13 @ 22:55:13
URL: http://www.familjenax.com
Postat av: Ellen

Vad kul med fiske :) det var verkligen inte igår man gjorde det! Är de stora de där näbbgäddorna? Inga fina fångstfoton eller? ;)

2009-05-13 @ 23:46:28
URL: http://ellenpellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0