Att vara ung förälder!

När jag steg innan för dörren idag så möttes jag av ett brev. Visste direkt vad det var. Blev kontaktad av Ida och Emma för ett tag sedan. De arbetade med ett projektarbete som gick ut på att göra en folder om unga föräldrar, självklart ställde jag upp på en intervju med dem. Och idag fick jag alltså hem den färdigskrivna foldern. Resultatet var väldigt bra och rolig att läsa. Foldern kommer antagligen finnas på ungdomsmottagningar och mödravårdscentraler runtom i Värmland. Ett härligt intiativ och jag får tacka för den fina foldern.


Foldern av Ida och Emma!

Nu ska jag åka och fiska en runda. Återkommer ikväll igen!


Kommentarer
Postat av: Emma NL

Kul att du tyckte den var bra! :D

Tack så mycket för att du ställde upp.

/ Emma. :)

2009-05-13 @ 18:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0