Vad hände här?

Låg och myste med Melvin och Sandra igår i sängen. Plötsligt spärrar jag upp ögonen och kollar klockan. 03.06! Vad skönt, hade somnat vid 10-tiden och vaknade och borstade tänderna och la mig. För att sova till 8-tiden så inatt blev det grymt mycket sömn. Melvin var också duktig med att sova inatt. Han vaknade bara en gång! Det är bra!

Nu har jag skickat iväg massa ansökningar om sommarjobb. Får hoppas det leder till något. Nu ska jag göra skolarbete en stund för att sedan äta, packa min väska och ge mig iväg för att döma hockey. J-20 DM final står på schemat idag, ska bli väldigt skoj.


Molly, ta in tungan!


Kommentarer
Postat av: Miah

Cool katt... Hon ser arg ut ;-)

2009-03-02 @ 16:28:51
URL: http://miahsblogg.blogg.se/
Postat av: Lena

Här har vi dampkatten, vad gör du på datan Daniel spelar du...... Nu har du ej skrivit på länge längtar efter kort på Melvin.

2009-03-03 @ 18:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0