Se där!

Gårdagen var händelserik och rolig. Någon bakfylla hade jag inte tid med då vi hade grejer att göra. Idag ska jag plugga och Sandra är och fikar med Marie på stan. Fikar eller lunchar jag vet faktiskt inte. Men det kan ju tilläggas att Marie också har fått barn nu i rappet och Alvin, som han heter, är nog Melvins första kompis.

Nu bjuder jag på lite bilder så länge tills jag skriver ikväll.


Kan det bli mysigare än såhär?

Sandra och Melvin gillar också att mysa!

Ett litet leende kan man bjuda på!

Ett till kanske?

-Ey, inga kort jag har ju nyss badat!

Kommentarer
Postat av: therese

så underbart fin! :) vem är han mest lik?

2009-03-16 @ 15:00:28
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0