Projekt bakning!

Då ligger mina 3 små stjärnor och sover. Det visar bara att allting är som vanligt. Jag kollar runt på internet som vanligt och summerar dagen. En bra dag måste jag säga. Höjdpunkten var nog när de tre bockarna bruse kom på besök, mathias *2 och macke. Tack för tröjan och drickaflaskan, nu kommer Melle få en bra start på sin fotbollskarriär.

Imorgon väntar BVC där Melle ska vägas. Det hade planat ut sist så jag vågar mig på en gissning, 4 470 gr. Sedan blir det en tur med barnvagnen. Tänkte inhandla lite till vårt bakprojekt imorgon. Gula rutor och kanske negerbollar. Men det återstår att se.

Melle trivs verkligen i vagnen!

Nej nu ska jag sova! Ni får ha det bra och glöm inte rösta! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lasse Haro

Det heter chokladbollar nu för tiden! ;)

2009-03-05 @ 17:00:54
Postat av: Hanna

Hejsan!



Om du vill hjälpa mig och min klasskamrat i vårt projektarbete om föräldrerollen/unga föräldrar vill vi gärna att du berättar för oss var du tycker definerar en god föräldrer!Det är en del av en liten undersökning som vi ska använda oss av för att bevisa att personlig mognad är viktigare är fysisk ålder.



Tack på förhand.



Hanna och Sarah

2009-03-06 @ 08:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0