Practical joke!

Nu ligger Melle och Sandra och sover. Jag tänkte med göra det nu efter James Bond filmen.

idag har det som sagt varit en riktig slappardag. Bara för man slappnar av en söndag blir man givetvis offer för ett "practical joke". Det hela började hemma hos svärmor där jag tog en liten powernap efter maten. Jag vaknar upp och vet inte vart jag är, och blir faktiskt lite rädd. Men jag upptäcker snart att jag är faktiskt hemma hos svärmor. I sofforna sitter Sandra, morbror, moster, svärmor och Bibbe. Så kom vi in på ämnet Melvin, han pratade nämligen väldigt mycket inatt och jag tog upp det. Bibbe frågade om det var tyska han pratade, alla skrattade förutom jag. Jag fattade ingenting och lite halvvaken som man var blev jag väldigt konfunderad. Sedan fortsätter de att gapskratta åt mig och jag är som ett stort frågetecken. Plötsligt säger svärmor att jag ska gå och kolla i spegeln. Sagt och gjort går jag och kollar. Vad får jag se? De har ritat en "hitler-mustasch" på mig. Inte konstigt att dem hade haft så kul och skrattat åt mig. Nu förstår jag varför Bibbe frågade om Melle pratade tyska.

Hjärnan bakom det hela var nog Sandra och till sin hjälp hade hon nog sin bror. Men det var rätt åt mig för jag brukar annars utsätta alla andra för såna här saker. What goes around, comes around! Man ger och man tar. Själv stod jag en lång stund och beundrade detta konstverk i spegeln.

Imorgon får Sandra och Melvin en lugn och skön stund utan pappa. Nya kursen som börjar så det är full rulle direkt! Nej, nu får jag sova lite. Godnatt på er och akta er för practical jokes!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahaha, ja skulle as garvat om ja va i din situation när ja såg mig själv i spegeln xD

2009-03-30 @ 00:15:29
URL: http://juliiiag.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha! Det måste ha sett ganska roande ut :)!

2009-04-01 @ 09:15:54
URL: http://goesbothways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0