Nya rutiner!

Hur mycket kan man hinna med på en dag? Det är en fråga jag ofta ställer mig, ibland har man såna dagar där man hinner med hur mycket som helst och ibland hinner man inte med någonting. Har börjat mitt nya liv vilket innebär att jag stiger upp vid 7.... Nej, fel av mig. Jag ställer klockan på 7 och sen tar det någon halvtimme innan jag orkar stiga upp ur sängen. Sedan sätter jag mig och pluggar tills klockan blir för mycket. Då brukar jag runda av och hitta på något trevligt med familjen.

Idag kollade jag och Sandra på en bostadsrätt också. Kanske dumt att kolla innan man har kollat på banken om man får låna. Så det är nästa plan, att gå till banken och få ett lånelöfte. Om man nu beviljas något sånt. Hursomhelst så var lägenheten underbar, så man kanske borde pallra sig iväg till banken en runda?

Kommentarer
Postat av: elle

lycka till och hoppas att ni får låna pengar =)

2009-03-20 @ 14:23:59
URL: http://eelliinnoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0