Nu hände det nåt här!

Jaha, vet inte när jag skrev blogg senast. Har som sagt deklarerat innan att jag skriver när jag får tid över. Bloggen har väl inte varit prio ett just nu. Men så är det när man är småbarnsförälder. Det är mycket som ska klaffa. Lilleman växer och blir bara större och större för var dag. Han visar mer personlighet då han kan skratta lite lätt med hela ansiktet och så har han även börjat jollra. Känns mycket roligt när allting går framåt så att man vet att allt står rätt till.

En tuff frisyr till en liten tuffing!

Känns även som jag kommit in i min roll i det hela. Det har tagit en liten tid men nu har man hunnit smälta allt som hänt och det börjar kännas verkligt nu. Det är en mycket stor omställning. Nu måste jag uppträda som en förebild för lillkillen, kanske inte lika mycket nu som när han blir äldre, för han behöver stöd, värme och närhet. Vilken känsla det är att gå och lägga sig. Ligga och gosa lite med Melle innan han somnar och sen när man vaknar på morgonen ligger det ett litet charmtroll där bredvid en.

Hamsterkinder som Sandra uttrycker det. Ärvt efter sin mamma!

Har även hunnit med att testa på en liten finurlig sak som, förhoppningsvis, kommer användas flitigt i sommar. Nämligen en bärsele, den prövade vi häromdan och den är smidig.

Det enda som saknas är ett par häftiga solbrillor till Melle.

I helgen hann vi med en promenad, hyfsat skönt väder ute och givetvis ville jag vara med på bild!

När man får köra barnvagnen blir man glad - det bara är så!

Nu ska jag nog gå och sova en runda för imorgon blir det skolan en runda och sen lite besök. Tack för idag! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Louise

Va söt han är :) Det märks att han har växt och vilka gulliga kinder han har :D

2009-03-04 @ 11:34:41
URL: http://louisesbekannelser.blogg.se/
Postat av: emmy

Din son är jätte lik dig =)

2009-03-04 @ 15:09:33
Postat av: Therese

va fin han är !:)

2009-03-04 @ 18:07:08
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: tiniii

vilket charmtroll!



han är väldigt lik sandra tycker jag.. dig också.. ja, en blandning av båda helt enkelt. man ser dragen tydligt iallafall :)



(av att bedömma från hur ni själva ser ut på fotografier)

2009-03-04 @ 21:58:24
URL: http://kissme.blogg.se/
Postat av: Malin

Gud så söt han är, ser verkligen att han är lik er båda :-)

2009-03-06 @ 10:33:53
URL: http://spoiled.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0