Från fjädervikt till mellanvikt!

Vi vägde Melvin idag på BVC, sist sa distriktsläkaren att kurvan började plana ut. Men det visade sig att hon kollat fel på en vecka så idag när vi skulle väga så fick jag mig en chock. Jag tippade igår på 4 470 gram, men den kolossen hade gått upp till 4 660 gram!! På nio dagar fortsätter han att biffa på sig och har gått upp 380 gram. Så kurvan har inte planat ut ännu. Det kanske inte är så konstigt med de hamsterkinderna! Nu har Melvin gått från fjädervikt till mellanvikt. Över 5 kg och det är tungvikt! Fast han skulle iofs inte bli boxare utan fotbollsspelare.

Har precis bakat klart och jag tror resultatet blev lyckat, men det återstår att se. Nu hade jag tänkt laga lite mat med Sandra. Idag serveras det kebabkött i pitabröd med grönsaker och kebabsås. Yummie!


Här är hamsterkinderna jag pratar om (dock har bilden visats innan men ändå)!


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh vad gott det ska bli med nybakade kakor...

2009-03-05 @ 15:44:01
Postat av: Anonym

Vilken sötnos ni har! Han är verkligen lik dig. Ni har samma blick på den bilden där han ligger i vagnen.



Ni verkar vara en fin liten family!



Gillar att läsa din blogg!

/Anna i Kalmar

2009-03-05 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0