Farligt!

Bakade som sagt igår och det är verkligen livsfarligt. Börjar man äta är det svårt att sluta. Jag åt tills jag mådde illa. Gula rutor och negerbollar. Ja, jag säger negerbollar. Det har jag växt upp med så varför skulle jag säga något annat då? Jag anser inte det vara rasistiskt eller något annat. Men smaken är som baken!

Kan bara sammanfatta bilden med ett ord, MUMS!


Sandra hade tydligen tagit lite kort på onsdagmorgonen.

Nu ska jag och Sandra till min mormor en runda för att sedan gå på stan en runda. Har paket att hämta ut idag, ska bli spännande att se vad det är för något. Men återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad Melvin är lik dig Danne!Så söt:D

Hörde att ni varit på jobbet.Det missade jag..tyvärr

2009-03-06 @ 21:28:56
Postat av: Mona

du sket i blöjan när du var mindre med, så varför skulle du sluta med det?

det måste nog varit det dåligaste argumentet på länge. Studentfarsa? Du råkar inte vara mellanstadiefarsa som känner ett stort behov av att hålla dig till det du anser är rätt bara för att - fast du vet att andra kan bli ledsna eller ta illa upp av det? Att man kan sätta så stor vikt vid något så löjligt tycker jag är, ja, löjligt.

2009-03-07 @ 13:22:38
Postat av: Räven

Det heter negerboll, så enkelt är det... Bilden på kakorna kan inte sammanfattas med något annat än BEACH -09!

2009-03-08 @ 11:13:05
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Hejsan. Man skulle inte kunna få veta hur ni gjorde dom gula rutorna? Dom ser ju så mumsiga ut :)

2009-03-10 @ 16:07:43
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0