Ballar av stål!

Ikväll har "ballar av stål" premiär på 5an, något jag kommer sitta bänkad till. 21.55 börjar det och det är en väldigt rå humor.

Idag har jag som sagt pluggat. Melvin och Molly har haft en egen liten gosestund idag bakom mig. De har haft det mysigt en stund på mattan. Det såg oerhört mysigt ut. Det är bara att njuta. Det roliga är att de väger ungefär lika mycket, Melvin väger nog lite mer. Molly är dock oerhört lång vilket syns på bilderna. De är för söta dessa två.



En liten gosestund med varandra är inte fel.

Dagens roliga nr1: Skulle gå ner och slänga lite sopor och står i dörren och pratar med Sandra. Plötsligt springer Molly nerför trappen och lyset släcks. Hon blir helt vild och börjar skrika, Sandra och jag springer efter henne och lyckas få tag i henne.

Dagens roliga nr2: Sandra och jag låg och myste med Melvin. Då skulle jag stiga ur sängen och hämta något. Helt plötsligt hör jag hur byxorna spricker. Så nu sitter jag här med en stort hål i grenen, kanon kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0