Små grodorna!

Första dagen på veckan kunde börjat roligare. Tvätt stod på schemat och dessutom skulle vi rensa ut vår skänk. Man samlar ju alltid på sig massa krafs som man egentligen inte behöver. Så imorse när Melvin sov rensade vi ut där. Vi lyckades fylla en hel svart sopsäck med sånt som vi inte kommer behöva. Varför samlar man på sig en massa onödiga saker?

Sedan vaknade Melle och vi gjorde oss iordning. På något sätt har jag just för stunden svårt att säga vad vi gjorde sen, jo just det. Vi var klara med skänken så vi gick ut och gick en runda. Slutade med att vi hamnade hos melles mormor och morfar.

Sedan var det hemdags för lite käk. Åt glutenfria hamburgerbröd idag. Något jag aldrig kommer göra om, det var verkligen brutalt äckligt. Fast hamburgaren var desto godare.

Innan jag åkte till träningen gjorde vi iordning sittdelen för vagnen. Men den får vi nog vänta ett tag till att använda. Men det var roligt att vi klarade att montera den utan att jag fick något utbrott. Tålamod är verkligen inte min grej men det löste sig finemang. Innan jag skulle åka blev Melle ledsen och då sjöng jag och Sandra för honom. Då skiner han upp som en sol, jag tror verkligen han älskar det. Med min sångröst är det bäst för honom att han gör det, haha. Små grodorna är en av hans personliga favoriter och den går på högvarv här hemma.

Efter träningen satt jag och Sandra och snackade en stund. Skönt att göra det en stund i lugn och ro, det är välbehövligt. Nu är det dags för sängen för imorgon ska vi nog och bada med Melle. Det kommer bli superkul! Godnatt!



Syskonkärlek!


Denna mössan kunde han ha när han var nyfödd, nu är den på tok för liten. Eller?!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha! åh så rar bild med mössan! lite trång kanske, men vad vet jag! haha. :)

2009-06-16 @ 09:13:20
URL: http://amandagron.blogg.se/
Postat av: Sara

Va spelar du i för position?

Vilket lag hejar du på i allsvenskan?

2009-06-16 @ 12:38:02
URL: http://sverigesradio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0