Svar på frågorna!

Världens bästa fråga har jag Danne =)
Varför ska du inte vara vår extreme coach i Åhus? :'(
För att jag inte vill ha ansvar för er när ni ska ut och göra stan. Skulle något hända vill inte jag ha det på mitt samvete. Därför vill jag inte ha det ansvaret, men jag kan tänka mig att ställa upp om någon av era föräldrar hänger med er under kvällen ;)

Har du och Sandra planer på att förlova/gifta er i framtiden? (:
Vi är redan förlovade sedan 2 år tillbaka och giftemål står väl på schemat så småningom. Det får dröja några år innan det är dags att på tänka på den biten. Känner jag Sandra rätt så vill hon ha ett stort och fint bröllop så därför får det ligga på is en tid.

Vad är ett dumt svar?
Svåraste frågan idag, har inget bra svar på det alls. Det kanske är ett dumt svar, när man inte har en aning om vad man ska svara =)

Går det att hålla igång kärleken med en liten krabbat som Melwin?
Det går, men det är klart det påverkas. Man orkar inte ta sig lika mycket tid för varandra när man har Melvin. Därför är det så otroligt skönt att få en stund på kvällen när Melvin sover och prata lite. Som vi gjorde ikväll, man värderar såna korta stunder betydligt högre nu och de behövs verkligen. Sedan älskar jag när vi är alla tre och hittar på något, det är underbart!

Kommentarer
Postat av: Dennis - 17 år och pappa

Haha, tack för ditt "dumma" svar xD

2009-06-18 @ 00:53:09
URL: http://kalsongmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0