Sören charmören!

Idag blir det ett lite tidigare inlägg för jag ska iväg och spela match sen.

Imorse var vi väldigt lata och låg kvar i sängen en lång stund. Klockan hann bli 11 innan vi gick upp. Vi tittade ut och möttes av mycket sol så vi tog inte med några jackor. Men när vi kom ut upptäckte vi att det var jättekallt i blåsten. Men det var bara att bita ihop. Tur att Melle hade ordentliga kläder iallafall. Vi gick en runda på stan eftersom det var så kallt och sedan kom morbror Rasmus och mötte upp. Då bestämde vi oss för att ta "centrumtåget", ett tåg som går runt här i stan. Det var en trevlig åktur men inget jag kommer göra om. Fast blev endel fina bilder iaf.





Sedan gick vi hem och åt lite lunch. Sedan blev det lite bus och nu ligger Sandra och Melle och tar en powernap. Medan  vi åt låg Melle i sitt babygym. Han har börjat rulla över från rygg till mage hela tiden. Så nu får man verkligen kolla till honom så det inte händer något.

Först låg lilleman här...

... sedan här...

.. för att slutligen charma lite!

Tycker det är dags för en frågestund igen, det kanske finns nytillkomna läsare som undrar något. Men nu ska jag göra mig iordning innan jag ska bege mig. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0