Nu kan jag pusta ut... nästan!

Sådär ja, då var den första av de två tentorna avklarad. Känndes hyfsat så vi får se vad som händer med den. Imorgon återstår den sista tentan innan denna termin är slut. Det är en hemtenta så imorgon kommer jag spendera min tid här hemma. Känns skönt då jag och Sandra har lite att fixa.

Efter jag kom hem ifrån skolan så sov Melvin och Sandra satt vid datorn. Eftersom jag har hemtenta imorgon var jag tvungen att plugga lite till. Så Melle och Sandra gick en promenad och fikade lite med våran granne och hennes dotter, Alice. Sedan kom de hem och då busade vi lite och sedan var det dags för mat. Mitt i allt ståhej kom min mamma på besök. Så vi fick äta i lugn och ro medan hon hade Melvin. Hon verkade ha trevligt och Melvin var go som vanligt.

Efter maten och besöket skulle Sandra en runda på stan. Jag och Melvin la oss ner och sov middag. Det var inte tänkt så från början men vi låg och gosade i sängen och när jag öppnade ögonen igen hade vi sovit en halvtimme. Han fortsatte sova medan jag gick och åt lite innan jag skulle spela match.

Matchen idag gick faktiskt bra. Vi vann! Woohoo! Härligt att få vinna för en gångs skull. Dessutom fick jag vara forward som jag älskar så jag trivdes som fisken i vattnet.

När jag kom hem sov Melvin skönt i sin säng och Sandra var som vanligt väldigt trött. Men vi hade en lång pratstund nu innan hon somnade och det var härligt. För vi har inte träffats speciellt mycket idag. Så det är alltid skönt att få prata av sig lite innan man ska sova.

Nu ska jag slänga upp lite bilder. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0