Melle fotomodell!

Idag ska Melvin och Sandra vara fotomodeller, de ska nämligen fotograferas med några andra mammor och barn. En rolig grej tycker Sandra och Melle. Om man ska vara fotomodell måste man vara pigg och efter Melvin vaknat vid 8a-tiden ville han inte somna om här hemma. Så jag är nyss hemkommen efter en promenad med Melvin. Tog med han ut eftersom han skulle få en chans att sova. Efter en stund lyckades han somna, skönt för lilleman. Då kanske han är på gott humör hela fotograferingen. Jag fick, förutom en förhoppningsvis pigg fotomodell, en underbar stund ute i det soliga vädret. Han var dock inte på dåligt humör här hemma utan snarare tvärtom. Han var hur charmig som helst. Skrattade åt allt man gjorde, men nu fick han sova så förhoppningsvis håller detta härlia humör i sig hela dagen!

Jag ska även spela en re-match i tennis mot Fredrik. Han har till denna gången köpt ett nytt tennisrack, alltså räknar jag med bättre motstånd idag. Efter tennismatchen blir det nog till att bada för idag är det riktigt varmt ute.

Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0