Helgen är över!

Då är helgen över och klockan har hunnit ticka över till måndag. Helgen har sammanfattningsvis varit mycket bra. Strålande väder bäddade för en härlig helg och det blev lite färg också.

Idag var Melle modell och allt gick bra. Han och Sandra blev fina på kort (enligt Sandra). Bilderna var för dyra för med tanke på att inte hela familjen var samlad. Hade varit roligare om vi var alla 3. 

Själv spelade jag tennis och det gick nästan lika bra som sist, Fredrik ryckte upp sig lite idag och det nya racket han införskaffat verkade hjälpa. Efter matchen åkte vi och badade i hans pool. Den vanligtvis kalla poolen var idag förvånansvärt varm och jag hade kunnat ligga där hela dagen.

Efter det åkte jag hem där maten redan stod på bordet. Sandra hade varit duktig och lagat en mycket utsökt måltid. Efter det blev det lite bus med Melle och sedan matade jag honom med gröt. Som vanligt blev det en massa kladd så det är tur att det finns våtservetter. För när pappa är i farten och ska mata brukar det synas på Melle. Han är nästan kladdig över hela sig när jag är där. Frågan är vem som är sämst. Är Melle dålig på att äta eller är det helt enkelt så att pappa är dålig på att mata? Det låter jag vara osagt.

Sedan blev det nattning för lilleman för han var jätte trött. Så är det när man är fotomodell hela dagen.

Nu på kvällen har jag och Sandra kollat på Priviliged och sedan fotbollen. Eller rättare sagt jag och Rasmus, Sandra satt mest vid datorn. Hon är ju såååå sportintresserad. Hursomhelst en mycket trevlig dag!

Imorgon blir det nog stranden om det blir fint väder vilket jag hoppas på.


Är jag trött eller håller jag bara på att blinka?

Det är roligare att äta på leksakerna än att leka med dem!

Ja, som sagt, det är mycket roligare!

Godnatt på er och hoppas ni också haft en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0