Eru galen pojk?

Efter lite bad och mat så trodde vi Melle skulle sova. Ack så fel vi hade. Efter att ha legat ett bra tag och kämpat emot sitt sömnbehov gav jag upp. Vi började istället att busa för sova ville han ju ändå inte. Sandra hängde på i vårt intensiva busande. Jag har aldrig sett Melle så uppspelt någonsin. Det var skratt, skrik och en och annan fis som hördes från honom. Han var verkligen hur go som helst. Både jag och Sandra hade jättekul och tillslut blev han så trött att det fick bli lite mat. Han åt inte speciellt mycket utan somnade istället.

Så var det med den nattningen! Nu ska jag natta mig själv också. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Ja, visst kan det vara svårt att få barnen att somna ibland. Våra barn brukar somna i soffan av utmattning för att de blir så trötta av att busa med varandra.

2009-06-09 @ 09:08:47
URL: http://supermum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0