Bananlådor överallt!

Nu sitter jag här och våndas inför morgondagen. Ska nämligen till tandläkaren, och jag gillar inte riktigt det. Man får alltid någon kritik efter att man har varit där. Du måste göra det och du måste göra det.

Nog om det. Dagen har varit ganska händelsefattig. Den började med att jag var blixtertrött. Orkade knappt öppna ögonen. Visste nämligen vad som väntade och det är banne mig det tråkigaste jag vet -  tvätta! Men jag fick bita i det sura äpplet, så medan Sandra och Melle gick för att fika gick jag med sakta steg ner till tvättstugan. Som tur väl var så fanns det bara 5 maskiner tvätt men sen ska det givetvis torka också. Men det löste sig på ett bra sätt.

Sedan under dagen kom Sandra och Melle tillbaka och med dem var Sanna. De bestämde sig komma upp hit och här ser det verkligen inte trevligt ut. En månad kvar till vi flyttar och det står bananlådor över hela lägenheten. Vi tycker det är viktigt att få undan så mycket som möjligt när man kan för om det är fint väder vill man inte sitta inne. Iaf hade vi en trevlig stund när Sanna var här. Det slutade med att Sandra och Sanna sprang en runda på stan.

Sedan kom Rasmus hit för att visa sina U-21 kläder som han fått. Mycket fina var dem och jag är faktiskt lite avundsjuk. Sedan stannade han här och åt och busade lite med Melle. Där han jag packa ner lite tavlor och annat så ännu en bananlåda är full och redo att flyttas.

Sedan blev det dags för träning och när jag kom hem låg lilleman och sov. Men han är lite konstig när det är nattning. Han somnar och vaknar sedan efter någon timme. Han har börjat göra så mer och mer och vi vet inte varför. Men han brukar somna om rätt snabbt sen igen, det är oftast bara att gunga sängen lite.

Sedan har jag kollat runt lite på nätet och är nu redo att träffa John Blund! Men ser verkligen inte fram emot morgondagens tandläkarbesök. Usch och fy på den! Hoppas ni haft en bra dag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0