Usch!

När det är tvättdag på schemat hinner man inte mycket mer än att just tvätta. Det är bland det tråkigaste som finns att göra och jag hade gärna tvättat någon maskin per dag istället för 12 maskiner en gång i veckan. Men nu är jag klar med det också så nu kan jag pusta ut en vecka.

Annars har dagen inte bjudit på alltför många roliga stunder. Melvin har varit väldigt gnällig idag, inget som passar bara sura miner hela tiden. Det är verkligen inte kul när det är såna trista dagar. Man vet ju hur go Melle kan vara.

Kameran är på laddning och kan därför inte användas för att lägga upp bilder heller. Nej, jag står fast vid att denna dagen var en utav dom tråkigaste dagarna på länge. Usch.

Dagens glädje ämne var väl enbart mitt jobb med min garderob. En garderob som jag inte trodde det gick att få plats med mer kläder. Men efter en utgallring såg jag att jag nästan har för lite kläder.

Imorgon ska även Melle ta sin 5 månaders spruta och vi får se hur det går. Men nu vill inte jag skriva om denna dagen längre utan jag går och lägger mig istället! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie svarar

Förstår hur du känner! På min inköps-lista tills dess att ajg flyttar står tvättmaskin på topp! Jag VÄGRAR flytta utan att ha en sådan. Här hemma tvättar jag minnst två om dagen skulle itne klara mig utan hehe!

2009-07-09 @ 01:33:50
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Julia

Bara en liten fråga, du brukar ju märka dina bilder med blogg adressen, gör du de i paint bara, elr hur gör du? ;)

2009-07-09 @ 22:08:13
URL: http://juliiiag.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack (: Ja har redan Picasa2 så ja ska kolla om de funkar där me! Men tack iaf :D

2009-07-10 @ 00:05:59
URL: http://juliiiag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0