Växjö nästa!

Idag var jag och kollade på Robins nya lägenhet. En mycket fin och trevlig lägenhet. Väl där blev bjuden på både kaffe och mineralvatten. Undertiden rullade filmen "Never back down", en grymt sevärd film. Efter det blev det lite shopping på willys och sedan hem. Sandra och Melle var undertiden på mammaträff med andra mammor från föräldragruppen.

När jag kom hem låg Melle och sov medan Sandra stod och strök lite kläder. Jag passade därför på att göra mat. Efter vi hade ätit blev det full fart här hemma. Sandra åkte en runda för att inhandla kattmat med mera. Så Melvin och jag var själva hemma. Som vanligt när Sandra är borta är han ett riktigt busfrö! Efter några bytta blöjor och lite bus senare blev det dags för mat för hans del. Han åt så det stod härliga till. Sedan blev det dags för bad och när vi badade kom Sandra hem.

Undertiden vi badade började hon städa. Mitt i allt flyttkaos ser det verkligen ut som kriget här hemma. Men nu är det färdigstädat och det ser hyfsat ut här hemma. Fast det är inte meningen att det ska vara fint när man ska flytta.

Kvällen avslutades med lite tv-tittande och nu är det dags för sängen. Imorgon väntar Växjö och Kosta Outlet. Ska bli en rolig dag som jag ser fram emot! Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0