Grillat!

Gårdagens tandläkarbesök var inte farligt alls. Allt såg jätte bra ut och nu dröjer det 1,5 år tills jag ska dit igen, underbart!

Melvin och Sandra träffade Sara och Viggo igår när jag var hos tandläkaren. Så jag ville inte åka hem till en trist lägenhet när det var så fint väder. Så jag slog en pling till Fredrik som var hemma. Därför åkte jag till honom. Han håller på att tvätta, och ska sedan måla, sina föräldrars hus. Jag störde honom lite i det och gjorde massa roliga grejer med honom istället. Först lirade vi lite tennis till Nicke, Fredriks bror, sköt iväg bollen. Nicke började leta och vi gick och badade istället. Efter ett tag mötte Nicke upp oss i poolen, utan någon boll med sig. Därför beslöt sig Fredrik att gå och kolla efter den och 2 minuter senare kommer han med bollen i handen.

Efter vi hade badat en stund åt vi lite mat och efter det körde vi fyrhjuling för att slutligen skjutsa Fredrik till volvo där han hade sin bil. Jag själv åkte och hämtade Sandra och Melvin för att åka och handla lite. 2 st kuddar och ett par hörselskydd till Melle.

Sedan satte vi oss i bilen med en trött Melvin, som inte sovit på hela dagen, och körde hem till mina föräldrar. den sista biten sov Melvin vilket var synd eftersom vi hade tänkt att han skulle få sova i sin vagn en stund. Men när han somnade en stund i bilen ville han verkligen inte sova sedan. Så han fick vara vaken istället.

Sedan grillade vi och åt en väldigt god måltid. Ryggbiff med potatisgratäng var inte fel. Sedan åskade det och precis när vi var klara med att äta började det regna som bara den. Tur att vi hade ätit upp.

Sedan fick Melle lite gröt och sedan åkte vi hem. Då somnade han ännu en gång i bilen och huvudet bara hängde ner mot magen. Kanske inte den skönaste sovställningen men han fick iaf sova. När vi kom hem var han lika trött då, så efter lite mat somnade han igen och sov hela natten. Sandra gick ut och gick en runda och jag satte mig vid teven. När hon kom tillbaka pratade vi nog 2 timmar och det var riktigt trevligt. Sedan blev det sängen för då var klockan mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0