Fullt ös medvetslös!

Det blev stranden trots allt. Jag och Rasmus gick ner en runda. Köpte lite mat till mig och Sandra som redan var på stranden med sina mammakompisar. Jag köpte plättar med sylt och det ångrar jag inte för 5 öre. Riktigt gott att äta och mätt blev jag också. Efter ett tag verkade det som det skulle bli molnig och vi traskade hemåt. Men de molnen som var där försvann men då var det redan för sent, vi var redan hemma.

Väl hemma så busade vi lite med Melle och han har en förmåga att rulla över till magen hela tiden nu. Kollar man bort 2 sekunder ligger han på magen och skrattar. Så nu får man se upp när man har honom på skötbordet.



När vi åt skulle Melle sova lite (trodde vi) men när vi kom in i rummet så fick vi syn på ett huvud som stack upp från sängen. Då hade lilleman vänt sig om på magen och när vi kom in fick vi världens största leende.


Flytten närmar sig och vi tog alla överflödiga köksredskap. Tror vi fyllde 4-5 bananlådor bara med de grejerna. En salig röra blev det iaf men jag tror vi fick iordning på det ganska bra.



Sedan blev det träningsdags för min del och efter det badade jag, skuggan och greven i någon sjö. Kanonvarmt var det vid ytan och stack man ner fötterna lite längre ner var det riktigt kallt, så man fick vackert ligga vid ytan och mysa.

När jag kom hem var Sandra trött och skulle sova. Jag satte mig ner och åt lite rabarberpaj som Sandra bakat. Riktigt gott efter träningen. Nu har jag väl suttit här 2 timmar och det är dags att sova. Imorgon vet jag inte riktigt vad som står på schemat. Vi får helt enkelt se. Godnatt på er iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0