Slipa, slipa och slipa!

Det blir inte mycket roligare än såhär i bloggen just för tillfället. Minneskortet i kameran är fullt och det enda vi gör på dagarna är att packa och dona i lägenheten. Idag har jag faktiskt bara gjort saker i lägenheten. Har slipat väggen där vi ska tapetsera och städat undan lite. Det tar en sån himla tid med allt så jag längtar verkligen till det är dags att flytta nu. Men det är bara 4 dagar kvar!

Melvin och Sandra har varit iväg på äventyr hela dagen och dom har jag inte sett speciellt mycket. Men det har varit skönt att fixa här hemma i lugn och ro. Eller lugn och ro, jag har haft spotify påslagen så det har varit livat här.

Idag var det också första träningen efter sommaruppehållet. Det gick faktiskt bra, jag överlevde iaf. Återstår att se om man har träningsvärk imorgon.

Nu måste jag krypa ner i sängen mina ögon vill inte vara öppna mer.

Återkommer imorgon då det är Melvins 6månadersdag. Då får jag nog lägga upp lite bilder som är sparade på kameran. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Kan verkligen förstå det.

Ja du vi letar ju först och främst efter en bottenvåning med uteplats för barnens skull.

Och gärna en fyra eftersom vi fått två små ungar nu så vi slipper tänka på flytt sen när minstingen blir äldre.

Men annars hyra ett hus vore ju inte fel det heller. :)

2009-07-29 @ 08:46:46
URL: http://alicespappa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis på 6 månaders dagen Melvin..

Hoppas nya grottan blir bra för er. :)

2009-07-29 @ 17:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0