När katten är borta dansar råttorna på bordet!

Sandra kilade iväg för att  gå ner i parken och kolla på allsång, eller rentav sjunga med. Vad vet jag?!

Så nu är Melvin och jag själva. Han passar på att göra jävelskap medan mamma är borta. Han har bland annat bajsat ner en handduk, 2 blöjor och sedan ligger han och slänger sig runt på hela filten han ligger på. Han ålar sig typ fram och tillbaka och verkar ha väldigt trevligt när det bara är vi hemma. Måste nog slita mig ifrån skrivandet för han är ju överallt ungen. Underbart! Det är verkligen mysigt när bara vi 2 är hemma, lugnt och skönt. Men det är roligt när Sandra är hemma också, men det kan vara skönt med lite ensamtid. Nu ska jag krypa ner på filten jag också!

Kommentarer
Postat av: mma

Hej,hej! Emma från föräldrargruppen här!

Hörde från sandra idag att även du är en bloggare och blev såklart nyfiken :-)

Vad kul det är att läsa om er vardag och det var inte illa att Melvin också kan skriva ett inlägg :-)



Ha det gott!

2009-07-15 @ 23:30:21
URL: http://emmakoja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0