Vadå glömsk?

Det är sjukt hur fruktansvärt glömsk jag är. När jag packar min väska till träning eller dylikt är det alltid något jag glömmer. Handduken brukar vara rätt traditionell att glömma, men idag hade jag glömt stoppa ner kalsonger också. Det är inte alltför bekvämt att hoppa i ett par jeans utan kalsonger, det kan jag meddela. Jag var väl för bortskämd som barn då mamma alltid packade väskan. Får öva mig ett par gånger så kanske det blir bra.

Nu är det snart sova som gäller då jag måste plugga X antal timmar imorgon.! Godnatt kära läsare, skratta inte för mycket åt min oförmåga att packa ner saker.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Ett hett tips till glömska pojkar är att klistra fast en liten lapp i locket på väskan, bagen... och på lappen står:



1 handduk

1 tvål

1 par kalsonger

1 par strumpor... osv...



Smart och slipps glömmas bort... bara att checka av;.)



Nog ser vi ljuset i tunneln, vi fick ju helt bedårande små flickor. Det kan inte alla skryta med;.)



Gå gärna in och läs om deras pappa i kategorin Flickornas pappa, kanske kan du känna igen en del nedärvda mansbeteenden;.)

2009-01-23 @ 02:58:23
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Therese

nej vad roligt ! :D

2009-01-23 @ 15:03:23
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till nu när det börjar dra ihop sig mannen, hälsa sandra också! :)

2009-01-23 @ 17:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0