Vad trist detta är!

Datorn vill fortfarande inte fungera och hur jag än försöker får jag inte liv i den. När jag väl får det släcks det lika snabbt. Usch, vad trist detta är. Man vill ju sitta vid sin egna dator och skriva och ingen annan dator. Min dator är ungefär lika kär som min mobil. Vad hade jag gjort utan de båda?

Inatt har Sandra haft värkar och då kommer man in i det stadiet där massa tankar virvlar runt i huvudet. Hur kommer jag bli som pappa? Kommer jag nånsin få sova? Klarar jag verkligen av att byta blöja?
Massa frågor men inga svar, ännu. Det får väl tiden utvisa hur det blir antar jag. Men hursomhelst känns det som det är nära nu, på något underligt sätt. Jag måste börja förbereda mig på vad som komma skall.

Nu är det även tentaplugg som gäller så det är många bollar i luften. Hur ska jag hinna med allt?


Kommentarer
Postat av: sandra

oooh, snart dags då kanske? =D När är det beräknat att den lille/lilla ska komma ut? Du kommer säkert bli en jättebra pappa! Trots att jag aldrig träffat er så verkar både Du & Sandra vara så snälla och bra. =) Ett Stort Lycka Till!

2009-01-14 @ 16:27:05
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Det kommer nog gå bra! :)

2009-01-14 @ 17:37:39
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe ja förvärkarna är fasiken inte roliga! Jag blir dock bara arg när någon försöker bry sig så är alltid tyst som en mus och vandrar omkring i lägenheten för mig själv tills de slutar =P

2009-01-14 @ 21:38:22
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Lattepappan

Klart du fixar det;)

2009-01-15 @ 09:40:17
URL: http://lattepappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0