Panik!

Imorgon är det dags för morfars begravning och jag tänkte att prova skjortan vore lagom att göra dagen innan. Sätter på mig den och till min fasa går knappen vid halsen inte att knäppa. När jag använde den sist kunde jag knäppa knappen men nu gick det verkligen inte. Isåfall skulle jag strypt mig själv. Så det var bara att bege sig till dressman och köpa en skjorta.

Nu har jag så ont i huvudet att jag tänkte vila en stund. Har haft fullt upp hela dagen med tvätt och grejer och snart ska jag iväg och döma. Så lite vila vore på sin plats, kanske kolla på simpsons på teve.

Måste även bli bättre på att svara på kommentarer och dylikt men just nu känns det inte som tiden räcker till på något sätt. Håll till godo!

Kommentarer
Postat av: Lattepappan

Alla har vi dessa dagar, sköt om dig;)

2009-01-15 @ 16:26:07
URL: http://lattepappan.blogg.se/
Postat av: Lena

Har du blivit för fetttttttttttttttttttt.

2009-01-15 @ 17:04:24
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Kika in hos mig och tävl om ett presentkort :)

2009-01-15 @ 19:07:49
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0