Dålig uppdatering!

Ja nu har jag inte skrivit sen i fredags men det är för det inte hänt något speciellt. Jag har läst inför tentan jag har imorgon och inte gjort för många knop.

En vecka kvar till beräknad förlossning och nu närmar det sig med stormsteg. Dagarna flyter faktiskt på mycket snabbt nu, och denna veckan har bara susat förbi. Min puls har redan börjat öka och nervositeten kommer krypandes.

Idag ska jag döma hockey, sen måste jag plugga också.  Det känns som det är så mycket som händer nu/kommer hända att jag inte vet vart jag ska lägga all tankeverksamhet. Men det löser väl sig efterhand.

Nu ska jag läsa lite i domarboken, fräscha upp minnet lite. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0