Bloggfri lördag!

Jag tog en bloggfri lördag igår då jag inte mår alltför bra. Ont i halsen och en förkylning på detta gjorde att jag tillbringade min tid framför teven igår. Kändes rätt skönt att bara koppla av och vaknade 11:15 idag, så idag är jag utvilad men förkylningen är kvar.

Igår dömde jag även lite hockey och efter det hämtade jag böcker från min skolkamrat räven. Nu återstår att se vad han vill ha för böckerna och är de för dyra gör jag ett motbud.

Idag tänkte jag bara koppla av med mycket C-vitamin och sen även läsa lite till tentan!

Jag har en domarkollega vars barn är beräknat till att födas idag. Ska bli kul att se om den vill titta ut idag, men jag tippar på att den inte gör det. Jag själv går i väntans tider och vill verkligen inte gå och vänta längre. Nu känns allt som har med graviditet att göra väldigt trist. Jag, Sandra och Molly väntar på att vi ska bli fyra i familjen och det kommer bli så underbart.
Nej nu ska jag äta frukost, ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0