Avdelning svar på tal!

Idag har jag varit i skolan sen kom jag hem så käkade vi lite. Under middagen håller Sandra på med massa grimaser, stavas det så?. Antagligen för hon hade ont. Efter ett par gånger började jag göra likadana grimaser och härma henne. Då skriker hon ut lite halvt förbannad: Lägg av för fan, du har ju inget huvud mellan benen! Haha, jag kunde verkligen inte sluta skratta. Det var verkligen svar på tal. Sen skrattade hon åt det också, mycket mer skäll fick jag inte.

Nu ska jag åka och köpa polotröjor som jag kan träna i på Team Sportia. Fick ju faktiskt presentkort av Rasmus i julklapp så det får jag väl utnyttja.

Vi ses&hörs!

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha (: klockrent! Ni verkar vara så härliga! Lycka till för jag har läst mig till att det inte är så långt kvar.

2009-01-22 @ 21:16:09
URL: http://niilaam.blogg.se/
Postat av: Therese

haha, jag kan verkligen se er sitta där och du härmar henne. stackare som har så ont.. men snart är ni där :D hur långt tid är det kvar nu ?:) kram

2009-01-23 @ 14:09:57
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0